شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

آخرین نظرات

مگیم شاید مسابقه گذاشتن اصن!!!!!!

پنجشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ق.ظ

استاد " ش " شنبه 40 صفحه دادرسی میخواد از من بپرسه!!!! البته 30 صفحه ش مال قبلا بوده که من نخوندم و منفی گرفتم و قراره مثلا جبرانش کنم!!! آخه 40 صفحه دادرسی؟؟؟؟؟؟؟ چهل صفحه نه ها !!! چههههههههههل صفحه !!!!!! اونم دادرسی!!!! دادرسی نه ها !!! دااااااااااااااااد درسی!!!!!!

استاد " ه " یه کتاب کاتوزیان گذاشته گردنمون که باید همه شو حتمن بخونیم!!! و گفته طوری سوال میارم که هرکس این کتاو نخونده بیفته یا نهاااااااااااااایتن با 10 پاس بشه!!!!!!!!!

استاد " ر " هرررررررر کاریش کردیم که کتابو حذف کنه و جزوه بده بهمون قبول نکرد بعد لطف کرده 50 صفحه از کتاب حذف کرده!!!!!!!!! پنجاااااااااااااااااااه صفحه نه ها !!! پنجاه صفحه !!!!!!!!!

استاد " چ " که میگه میخوا 5-6 جلسه جبرانی بذارم براتون!!!!!!!

هفته ی بعدی هم شنبه امتحان اندیشه دارم!!! ( به خودتون بخندید:)))) )

استاد " خ " واسه درس اساسی 1 سه تا کتاب معرفی کرده که من حتا یکیشون رو هم نخریدم!!!!!!!!

فلسفه که دیگه هیچی که مث اون موجود زیبا و گوش دراز !!! گیر کردم تو گل که اصن بابا !!! آبت نبود! نونت نبود!!! فلسفه برداشتنت چی بود!!!!!!!! اونم وقتی که جزو دروس اختیاری هست!!!!!!!

این وسط فقط استاد " ک " خییییییییییییلی حال داد بهمون که گفت آقا !!! من هرررررررچی بگم امتحان ازش میگیرم!! حالا میخواید کتاب بخونید! جزوه بخونید! هررررررررررر کاری میکنید به من ربطی نداره فقططططط به سوالات امتحانی جواب بدین!!!!!!!!!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۹
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۲)

وای من استرس گرفتم بجای تو :دی
پاسخ:
دیدی تو رو خدا :))
۲۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۴۵ کروکودیل نیمه فمنیست
درک میکنم چههههههههههههههههههل صفحه رو :)))))
پاسخ:
چه عجججججببببببب !!!!!! یادی از ما کردید!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">