شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

آخرین نظرات

الهی من قربون اون چشمای خوشگلت بشم!!!!!

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۳۲ ب.ظ

این شما و این هم برادر زاده ی من!!!


وااااای !!! هر وقت میان خونه مون من ایشون رو که اسمش " رادوین " هست میگیرم بغلم چنان فشششششششار میدم که قرررررمزززز میشه!!! به بوس هم اکتفا نمیکنما !! حتمن حتمن باید گازش بگیرم!!!!

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۵
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۸)

واااااااااای خدااااااااااا چشاشوووووووووووو فندققققققققق
وووییییییییییی لپوووووووووووو
وای وای دلم ضعف رفت این چه خوردنیه:*
پاسخ:
احساسات خودتو کنترل کن !!!!!
من به جای تو میخورمش!!!
آخی نازی
پاسخ:
:))))
ای جانممممم چقد نازه :)))))))))
خدا حفظش کنه :)

از طرف منم گازش بگیر :دی
پاسخ:
چشات ناز میبینه!!!:))
مرسی عزیزم!
حتمن:))
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۰۸ مهراد فروتن
:)
خدا حفظش کنه 
پاسخ:
ممنونم:))
لپ هاشو :))
پاسخ:
دندونای من گیر کنن بهشون ولش نمیکنن دیگه:))))))
چه بامزه اس :)
ولی من کلا با بچه ها راهی ندارم (البته غیر از خواهر خودم )
پاسخ:
:)
از بس بی احساسی!!! من عاااااااشق بچه هام !!!اگه خودم شوهر کنم احتمالا سالی سه تا میارم!!!!!!:))))))))))))
چشااااشوووووو
ای خدااا لپااااشووووو

یه نگرانی ریزی هم تو‌ چهرش هس.اینقد گاز نگیر بچه رو نیگا ترسیده :))
پاسخ:
:)))))))

آره ولی این نگرانی ناشی از گاز من نیست !! داشت با نگاه دنبال مامانش میگشت!!!!!
از طرف من گارش بگیر ...چشماشو ...
الهی همیشه سالم شاد باشه ...ای جان ..
پاسخ:
باشه حتمن!!!
فردا میخوا برم پیشش!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">