شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

آخرین نظرات

وقایع امروز!!!!

سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۴۱ ب.ظ

امروز 8 تا 10 جزا اختصاصی 2 داشتیم! جرائم علیه اموال و مالکیت! 20 دقیقه دیر رفتم سر کلاس! نمیدونم چرا هیچ وقت توی این 7 ترم نتونستم کلاسای 8 صب رو قبل از استاد سر کلاس باشم!! ینی حتا اگه 5 صب هم از خواب بیدار بشم بازم دیر میرسم!!!!

خلاصه استاد " ر " عادت نداره به خاطر دیر اومدن سر کلاس تذکر بده!! مدیونید اگه فکر کنید سوء استفاده کردم از این اخلاقش!!!!! سر کلاس چندتا سوال پرسیدم, چندتا ایراد گرفتم!! که از نظر استاد همه وارد بودن!!! نکته ی جالب اینجا بود که بچه ها هم سوال میپرسیدن قبل از اینکه استاد جواب بده من جواب میدادم!!!!!!!! میدونم از نظر خیلی ها دانشجویانی مث من چندش هستن!!! ولی خب! دست خودم نیست!!! یاد بگیریم درس خون مجرم نیست, بیمار است!!!!!!!!!:))))))))

امروز همونطور که قبلا هم گفتم روز تجلیل از نفرات برتر رشته ی حقوق بود, من لوحم رو از دست استاد " م " گرفتم! هرچند استاد " خ " ، " ر " و " ک " هم بودن اما قسمت بود از دست استادی بگیرم که واقعن و از صمیم قلب دوستش دارم!!!!!

هنوزم این سوال تو ذهنم هست که چرا با اینکه توی سایت دوست من رو زدن سوم، ولی اونا گفتن نفر سوم یکی دیگه ست و از اون تجلیل کردن!!!!!!! هرچند که اونبار هم که من سوم شده بودم, توی سایت منو زده بودن اول ولی روز مراسم گفتن یکی دیگه اول شده و تو سوم شدی!!!!!!!!!!

چون گوشی من مال زمان دقیانوس فقید !! هست امکان عکس گرفتن از لوح و گذاشتن رو وب وجود نداشت علاوه بر این دیدم باید خیلی جاهاش رو سانسور کنم از جمله اطلاعات شخصی, اطلاعات دانشگاه و... و دیگه چیزی ازش باقی نمیموند که کسی ببینه!!!!!!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۴
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۴)

دقیانوس فقید :)))
پاسخ:
آره!!! دقیانوس فقید:))))))
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۵۴ میثم یوسفی
حالا اطلاعات دانشگات به دردکی میخوره؟
:|

به منم سر بزن
پاسخ:
به درد کسی نمیخوره ولی برای جلوگیری از بعضی مسائل که الان امکان توضیحش نیست بهتره که نگم!! وگرنه من که اسم دانشگاهمو نوشتم تو توضیحات!!!
نفرات برتر:))))) من هم می خوام! راهکار شما چیست بانوی بزرگوار؟؟ راهنمایی کنید لطفا.
پاسخ:
:)))))))
اهم اهم !! درس بخوانید تا رستگار شوید:))))))))))
منم همیشه کلاسای 8 رو دیر میرسیدم. .البته بجز اونایی که اگه بعد از استاد میرفتیم سر کلاس غیبت میخوردیم :|

اه اه بیمار :دی

باریکلا دانشجوی نمونه ^_^
پاسخ:
کلاسای اساتید سختگیر رو دقیقن همزمان با استاد میرسم!!!!!!
:)))))
مرسی:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">