شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

آخرین نظرات

یک وقت هایی...

سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۰۵ ب.ظ

یک وقت هایى باید خودت را به بیخیالى بزن
بیخیال تمام آدم هایى که دوستت ندارند
بیخیال تمام کارهایى که مى خواستى بشود ولى نشد
بیخیال تمام رکب هایى که خوردى
بیخیال هر کس که امروز وارد زندگیت شد و فردا رفت
بیخیال تلاش هاى بى نتیجه ات
دوست داشتن هاى بى ثمرات
وقتى کسى دوستت ندارد اصرار نکن
وقتى کسى برایت وقت ندارد خودت را به زور در برنامه هایش جا نده
وقتى کسى نمى خواهد تو را ببیند پا پیچش نشو
زندگى همین است...
شاید تو براى همه وقت بگذارى ولى قرار نیست همه دوستت داشته باشند و برایت وقت داشته باشند
شاید بهانه هایشان براى فرار تو را قانع نکند
ولى به قول بکت:
" گاهى فقط باید لبخند بزنى و رد شوى بگذار فکر کنند نفهمیدى."

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۴
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۵)

۰۴ آبان ۹۵ ، ۱۹:۱۰ مهراد فروتن
تجربه سختیه این وقت ها 
تجربه تلخیه این لبخند ها 
امیدوارم هیچ وقت تجربه اش نکنید 

پاسخ:
تجربه ش کردم...
این روزا سخت دارم تجربه ش میکنم...:(
بسیار بسیار زیبا بود
دوست عزیزم
هر وقت فکر کردی نیاز به یه هم صحبت داری می تونی روی من حساب بکنی ، من شنونده خوبی هستم ، البته اگه قابل بدونی :)
پاسخ:
:))
مرسی عزیزم، شما همیشه از بهترین دوستان من بودی:))
تو نفهمی ارامش است ..
اصرار نکردن برا ی دوست داشته شدن ...می فهمم ..
مراقب خودت باش :)
خدایا رفیق ما را بغل کن :)
پاسخ:
خوشا آنان که هر از بر ندانند!!!
اوهوم...
تو هم مراقب خودت باش عزیزم
:))
خوبی گل دختر ؟..به یادت  هستم
پاسخ:
مرسی عزیزم. با داشتن دوستان گلی مثل شما عالی ام !
مواظب خودت باش گل دختر :)
پاسخ:
شما هم همینطور عزیز.:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">