شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

آخرین نظرات

یکی از معضلات من همیشه انتخاب عنوان هست!!!!

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۴۴ ب.ظ

امروز فلسفه ی حقوق داشتیم با استاد " ه " خییییییییلی سخته این درس! به نظرم نمی ارزه واسه یه واحد اینقدر سختی بکشیم! ولی خب به هر حال چاره ای نبود من یه واحد از دروس اختیاریم مونده بود و باید ورمیداشتم!!

این کلاس خوبیش اینه که 10 نفر بیشتر نیستیم، 6 تا پسر و 4 تا دختر !! اکثرا هم از دانشجویان قوی هستن ولی با این وجود صم بکم! از بس سخته!! هیچ حرفی هیچکدوممون برای گفتن نداریم!! حتا آقای " ن " که سر کلاس باید دست بذاری جلوی دهنش و بگی توروخدا ساکت شو دیگه!!!! البته من که کم نمیارم و از لا به لای حرفای استاد سوالاتی واسه مطرح کردن گیر میارم!!!!

خلاصه این جلسه جرات کردم و یه ایراد گرفتم!!!!!!!!

قراره کلاس رو جا به جا کنیم ولی نه پسرا میان با ما هماهنگ کنن ساعت هایی که بیکارن رو و نه ما میریم با اونها هماهنگ کنیم ساعت هایی که بیکاریم رو! و الان دو هفته ست استاد معطل ماهاست که کلاس رو جا به جا کنه!!! این هم یکی از همون ایراداتی هست که من به تفکیک جنسیت تو دانشگاه  دارم!!
واقعن مسخره ست که ما دو هفته ست به این دلیل معطل موندیم!!!!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۶
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۳)

ای کاش کلاس کارآموزی قضایی رو برمیداشتی ، خیلی کلاس خوب و مفیدیه :)
ساعتش دقیقا هم زمان با فلسفه حقوقه !
پاسخ:
آره ولی متاسفانه امتحانش تداخل داشت! بعد الان بچه ها گفتن استاد گفته احتمالن امتحان نگیره!!!
شانس منه!!!
:|
ای بابا...
پاسخ:
:((
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۵۳ مهراد فروتن
اولین چیزی که به ذهنتون می رسه درباره ی متن به عنوان عنوان بنویسید. 
حالا جمله می خواد باشه یا کلمه یا حتا سه تا نقطه.
پاسخ:
اینم پیشنهاد خوبیه!! ممنونم:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">