شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

آخرین نظرات

من خسته است...!

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ق.ظ
سلام به همه ی دوستان !
امتحانات و مشغله های دیگه از دنیای وب دورم کرده بود!
امتحانات این ترم به معنای دقیق کلمه افتضاح بود، افتضاح... امیدوارم جزای اختصاصی 2 رو نیفتم...
یه مدت تصمیم گرفتم که مسیر زندگیم رو عوض کنم، شاید چون از درس خوندن خسته شده بودم، از هر روز صبح بیدار شدن و کتابای کاتوزیان و صفایی و دکتر شمس رو دیدن خسته شده بودم! از حقوق و استدلال و استناد خسته بودم! از مواد قانونی که که سر و ته بعضیاشون معلوم نیست خسته شده بودم! و توی این مدتی که از تمام این موارد خسته شده بودم امتحانات شروع شد و من بازم خسته بودم و حوصله ی حرفای کاتوزیان و صفایی و دکتر شمس رو نداشتم!!! حوصله ی جزا و قتل و غارت و سرقت و کلاهبرداری رو نداشتم! دلم یه جای دنج و خلوت میخواست، جایی شاید با صدای آب، پرنده، حتا صدای به هم خوردن شاخه های درخت... جایی که بشه اسمش رو گذاشت زندگی...
ولی خب! الان به این نتیجه رسیدم که زندگی من خلاصه شده تو حرفای کاتوزیان و صفایی و دکتر شمس! زندگی من خلاصه شده تو استدلال و استناد! زندگی من خلاصه شده تو مواد قانونی که سر و ته ندارن...
استاد هوشمند به خانوما توصیه میکنن دنبال وکالت نرید! منم وکالت رو دوست نداشتم اما این مدت اتفاقاتی افتاد که مصمم شدم برم دنبال وکالت، دنبال پول، دنبال شهرت. هدفم پول نبود اما باید برم دنبالش و به دستش بیارم و بکوبمش تو دهن بعضیا که ادعاشون میشه...، پولم رو، علمم رو و شهرت رو بکوبم تو دهن بعضیا که ادعاشون میشه!!!
شاید حرف بچگانه ای باشه... اما گاهی اوقات لازمه دقیقن همینقدر کینه ای باشیم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۸
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۳)

۲۸ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۴۶ مهراد فروتن
یه دور تو گلدشت می زدین دلتون وا می شد.
یا دوساعت خیره به ویو چغا، طرف دشت نگاه می کردین، حالتون خوب می شد.
اون شهر پر از جاهای باحاله که می شه توش آدم حالش رو خوب کنه برعکس تهران. البته اینجا هم می شه جای دنج پیدا کرد اما دوره :)
موفق باشین.
پاسخ:
گلدشت هم گلدشت قدیم!
اتفاقا چغا هم رفتم! نشستم اون بالا، زانوی غم بغل کردم... انگار هیچی جذابیتی برام نداشت...

حقیقتا سروکله زدن با اینهمه ماده و قانون سخته...
پاسخ:
سخت، خشک و خشن...
سلام دوست من :)
خسته نباشی از امتحانا
من ترم قبلی تلاشم خیلی بیشتر شده بود نمیدونم شاید میخواستم خودمو اثبات کنم اما حقیقتا هیچ تفاوتی با وقتی که موفقیتی کسب نمیکنم نداشت ، ظاهرا من هرچقدر هم تلاش کنم بازم در چشم اونی که باید نمیرم شاید از نظر اون من یه کودن بیش نیستم :( این ترم اصلا رمقی برای تلاش نداشتم چون من غیر قابل اثباتم .
ای کاش توی ایران اتانازی یه امر قانونی بود اونوقت دیگه غمی نداشتم
میخوام یه حقیقت تلخی رو بگم ، کمتر کسی پیدا میشه توی رشته حقوق که انگیزش عدالت باشه از بین هر 50 نفر که میان رشته حقوق شاید فقط دو نفر انگیزه عدالت داشته باشن ، تا وقتی که آدما با پول و شهرت و ثروت سنجیده میشن دنبال عدالت بودن معنایی نداره ، اصلا من میخوام وکیل بشم و از هرچی قاتل و دزد و قاچاقچیه دفاع کنم، عدالت به من چه ربطی داره من فقط پولشونو میگیرم .
الان یه دور چیزی رو که نوشتم خوندم حرفام به نظر بی سر و ته میاد یه جورایی از این شاخه به اون شاخه اس ،ببخشید این روزا حسابی قاطی کردم ، گاهی حتی دیگه خودمم نمیشناسم :(
پاسخ:
سلام عزیزم. خوبی؟ منم این ترم به معنای دقیق کلمه گند زدم رفت!!! اصلا انگیزه ای واسه ادامه نداشتم و ندارم . میدونی بعضی وقتها فکر میکنم ایییییییینهمه رشته، چرا حقوق؟؟؟؟؟ حقوقی که فقط دم از عدالت میزنه ولی کوچکترین عدالتی درش دیده نمیشه!!!! حاااااالم به هم میخوره وقتی یه چرتی قانون گفته که کآااااملن خلاف عدالت هست اما چون قانون گفته باید رعایت بشه!!! حالم به هم میخوره از اینکه فلان حقوقدان رسمن چرند گفته اما چون حقوقدان معروفی هست نباید نظر مخالفش رو بپذیریم به صرف اینکه اون حقوقدان معروفی هست و ما فقط یک دانشجوی ساده...
خییییییییلی داغونم... خییییییییلی....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">