شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

آخرین نظرات

حال درختی را دارم که فصل ها را نفهمیده...!

يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۱۸ ب.ظ

آخرین ترم کارشناسی... ترمی که با اتفاقات تلخ شروع شد و امیدوارم با اتفاقات شیرین تموم بشه! کاش امسال ارشد شهری رو که دلم میخواد قبول بشم!

بعضی وقتا با خودم میگم چرا حقوق رو برای ادامه ی تحصیل و برای ساختن سرنوشتم انتخاب کردم! دوستش دارم اما سختی کار گاهی اوقات اونقدر خسته م میکنه که دیگه میبُرم! از اینکه مجبوری اینهمه ماده و تبصره رو بلد باشی! از نظرات مختلف حقوقدانان، از تعارض برخی از مواد قانونی، از ابهامات و رفع ابهاماتشون، از بی عدالتی ای که توی برخی از مواد قانونی موج میزنه! از کلاس پزشکی قانونی 8 صبح که اول صبحی درمورد نعش و جنازه و مرگ و کبودی نعشی و به دار آویختگی وووو حرف میزنه خسته ام!

امروز ادله اثبات دعوی داشتیم با استاد "ش" داشت راجع به اقرار توضیح میداد و من همش سوال تو ذهنم به وجود میومد و سوالاتم رو میپرسیدم و استاد انگار که متوجه ی سوال من نمیشد جوابی میداد که اصلا ربطی به سوال من نداشت!!!!!! و من دیگه مثل گذشته و مثل ترمای قبل حوصله نداشتم گیر بدم و حتما یه جواب قانع کننده از استاد بگیرم! بیخیال شونه بالا مینداختم و مشغول نت برداری میشدم!!

قرصم رو یادم رفته بود بخورم و حتا با خودم دانشگاه نبرده بودمش، به سمیرا گفتم یه لیوان آب واسم میاری؟؟ وقتی که اورد من خود به خود تشنگیم برطرف شده بود و آب تا آخر کلاس توی لیوان موند و گرم شد...!

ریشه ام در بهار است و
برگ هایم در پاییز
نه سبز میشوم
نه زرد
این روزها
حال درختی را دارم
که فصل ها را نفهمیده
عنوان از: بابک زمانی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۲
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۴)

۰۲ آبان ۹۵ ، ۲۰:۴۱ مهراد فروتن
سلام خانم وکیل 
خوبین ایشالا؟
حتما قبول می شین فقط باید خوب درس بخونید 
همین 

پاسخ:
سلام همشهری عزیز،
مرسی، شما خوبین؟
ان شالله، دعا کنید!
بح بح چه عجببببب 
پاسخ:
:)))
مرسی که اومدی عزیز...!
۰۳ آبان ۹۵ ، ۰۹:۱۲ مهراد فروتن
حتما دعا می کنم 
خدا کمکتون می کنه قطعا 
فقط با همه ی توانتون کار کنید و درس بخونید 
پاسخ:
ممنونم.
چشم:)
به سلام چه عجب آپ کردی وبلاگتو !!!!!!
ایشالا که همون جایی قبول میشی که دوست داری عزیزم :)
حالا از این همه کلاس باید گیر میدادی به پزشکی قانونی آیا ؟؟!!! (بی سلیقه ) :))))))

پاسخ:
سلام! چه عجججب! یادی از ما کردی:)))
ان شالله!
آره والا ! چیه سر صبحی! همه که مثل شما نیستن با دیدن خون در پوست خودشون نگنجن!!:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">