شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

آخرین نظرات

به گمانم چیزی درونم شکسته باشد...!

پنجشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۰۶ ب.ظ



برای کسی که هیچوقت ندیدمش و گرمی دستانش را حس نکردم:

 
کاش بودی!

 
  که مرا درک کنی... 
 
  کاش بودی! 
 
  که به حرف دل من گوش کنی،
 
  لحظه ای! 
 
  ...
 
  ثانیه ای!
 
  باشی تو و سپس باز مرا ترک کنی.
 
  کاش می شد که بیایی اینجا ،
 
  نه برای همه ثانیه ها! 
 
  فقط! اندازه یک تنهایی.
 
  ای مرهم درد دل من ،
 
  تو گرمی سرد دل من ،
 
  ای حجم حضورت خالی ،
 
  دست تو سبزی زرد دل من...
 
  کاش بودی! 
 
  که سرم را بگذاری روی زانوی پر از مهر خودت 
 
  و به دستی که نفهمیدم چیست. 
 
  بکشی دست به موهای پریشانی من.
 
  کاش بودی که به تو تکیه کنم ،
 
  پشت من باشی و حامی دلم ،
 
  دست بر شانه من بگذاری ،
 
  پر کنی خانه خالی دلم...
 
  کاش بودی! 
 
  که امیدم بخشی 
 
  در هجوم همه حادثه ها...
 
  کاش بودی! 
 
  ولی افسوس که جایت خالیست، 
 
  جای آن تکیه گه شانه من 
 
  و حضور سبزت آرزوییست در این خانه ویرانه من!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۷
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۵)

چه غم انگیز بود :)

حالت چطوره دختر؟
پاسخ:
:)
خوبم عزیزم. تو خوبی؟؟
چه غم انگیز بود :)

حالت چطوره دختر؟
پاسخ:
:)
خوبم عزیزم تو خوبی؟؟
چه غم انگیز بود :)

حالت چطوره دختر؟
پاسخ:
:)
خوبم عزیزم. تو خوبی؟؟
سلام چطوری ؟
سال نو مبارک دوست من :)
پاسخ:
سلام خوبی؟؟
سال نو شما هم مبارک! ایشالا سالی پر از جرم!!!! جنایت!!!! قتل های سریالی!!!!! و جفری حتا !!!!! باشه برات!!!!:))))))))))
ممنون عزیزم
خخخخخخ این دعاهایی که این آخر نوشتی خیلی با حال بود :)))))))))
پاسخ:
دیگه واسه جرم شناس ها بهترین دعایی که میشه کرد همیناست!!!!:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">