شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

آخرین نظرات

شروعی دوباره! (فعلن پست ثابت)

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۱ ب.ظ

بنا به دلایلی که گفتنش رو فعلا جایز نمیدونم مجبور شدم آدرس وبلاگم رو تغییر بدم!

خب خیلی تلاش کردم اینجا تفاوتی با وب قبلیم نداشته باشه چون به اونجا عادت کرده بودم!

اینجا میخوام فارغ از همه چیز و همه کس بنویسم! گاهی وقتا توی فضای مجازی هم آدم نمیتونه اون طور که باید و شاید راحت باشه! دوست داشتم مطالب اونجا رو انتقال بدم به اینجا که بازم بنا به برخی ملاحظات نتونستم ولی لینکش رو بالای صفحه گذاشتم! 

دوست دارم دوباره مث قبل دور هم جمع بشیم!

اونجا رو چند روزی آپ نکردم چون در حال کلنجار رفتن با خودم برای ترک اون مکان بودم!

به امید روزی که حداقل توی فضای مجازی راحت بتونیم حرفامون رو بزنیم، بدون ترس از قضاوت شدن، ترس از انگشت نما شدن و ... .

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۴
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۸)

عههه دیروز اتفاقا یادت کرده بودم
ممنونم برای ادرس
ایشالله چرخش برات بچرخه :)
پاسخ:
من که همیشه یاد تو هستم!!
خواهش میکنم!
مرسییی :)))
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۱ مهراد فروتن
شروع دوباره تون مبارک 
پاسخ:
ممنونم.
کاملا قابل درکه حرفتون برام
 پس بسم الله ^_^  موفق باشین لبتون خندون دلتون شاد وپراز یاد خدا (:
پاسخ:
ممنونم:)))
امیدوارم بدون حاشیه اینجا رو بسازید و پیشرفت کنید :-)
پاسخ:
ممنونم:)
ایشالا.
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۴۶ دانشجو معلم
سلاااااااام 
امیدوارم تو اینجا بهت خیلی هم خوش بگذره . 
پاسخ:
سلاااااام!!!!!
مرسی:)
باشد که مبارک باشد :))
پاسخ:
ممنونم:)
سلام
مبارک باشه
بابا شکارچی تنها !!!!!!!! خداوکیلی این عنوان به شخصیت لطیفت نمیاد گفته باشم :)
فکر کنم معنای تعویض وبلاگت اینه که نباید به بقیه آدرس جدیدت رو بدم درسته ؟
حس میکنم کمی روحیاتت خشن شده ها !!!! چون اون شعری که نوشتی منو یاد قتل انداخت :)))))
پاسخ:
سلام
مرسی
من شکارچی از نوع لطیفشم:)))
آ قربون دهنت! خوشم میاد میگیری موضوع رو!!!
نه بابا !! من همون دختر احساساتی پیشینم!!!
۰۵ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۲۱ ماهی سیاه کوچولو
دقیقا منم امروز وبلاگ قبلی رو بنا به دلایل ناگفتنی پاک کردم
چقدر اون شعر خیال خام پلنگ منی که اون بالا هم نوشتین رو دوس دارم :)
پاسخ:
بعضی وقتا چاره ای نیست!!
من عاشق اون شعرم!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">