شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

آخرین نظرات
میدونید بعضی از آدما هستن که تصویر خیلی زیبایی از شخصیتشون در ذهنت هست، همیشه فکر میکنی چقدر انسان متشخص و با ادبی هستن! یا چه میدونم چقدر فرهیخته و با فرهنگن! ولی با یه برخورد کوچیک متوجه میشی نه تنها از شعور و شخصیت بویی نبردن حتا بی شعوریشون ذاتی هم هست تازه!!! کلا ژنتیکی و خانوادگی بی شعور تشریف دارن! بعد وقتی که تو به بی شعور بودنشون پی میبری خودشون رو میزنن به در و دیوار که بهت ثابت کنن: نه ! به خدا من بیشعور نیستما !!!! من همون آدم خوب و با شخصیتی هستم که همیشه توی ذهن تو بود! و بعد برای توجیه کارهای احمقانه و حرفایی که قلب آدم رو تا انتها میسوزونه عذر بدتر از گناه میارن!!! عذر بدتر از گناه... . اینجور مواقع هست که میگن:


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۹
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۳)

۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۰۵ کروکودیل نیمه فمنیست
ایشالا که هیچوقت از این جور ادما نباشیم یا نشیم...
پاسخ:
ایشالا!
امیدوارم جزو این دسنه نباشم
پاسخ:
مطمئنا نیستید همشهری عزیز:)
این بیشعور ها هیچوقت از ذهن آدم پاک نمیشن :|
پاسخ:
هییییچوقت پاک نمیشن:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">