شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

آخرین نظرات

خدایا ... من پر از بغضم، بغض شکن داری...؟؟

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۴۳ ب.ظ
حالم خوب نیست، سرم داره میترکه! دلم میخواد به هیچی فکر نکنم! به هیییییچی...! دوست دام مغزم رو دربیارم، بتکونم و خالی کنم و دوباره بذارم سر جاش!
خسته ام... فکر و خیال مثل خوره افتاده به جونم و داره روحم رو میخوره!
عصبانی ام! ناراحتم! ناراحتم از کسی که اووووونقدر خودش رو ضعیف میگیره که یه نکبت بیشعور به خودش اجازه بده هر چرتی از دهنش درمیاد بهش بگه!
عصبانی ام! ناراحتم! از برداشتهایی که از حرفای آدما میکنن!
من از نظر خیلی ها خیلی مغرورم ولی خدا میدونه هییییییچ وقت ، هیییییییچ وقت خودمو از کسی بالاتر فرض نکردم، هیچ وقت نگفتم دیگری از من پایین تره، یا من شایسته تر از دیگری هستم!
عصبانی ام! ناراحتم! از کسی که حرفاش رو بدون مقدمه، بدون واسطه، مستقیم میگه، بدون اینکه فکر طرف مقابلش رو بکنه، فکر مغزش که یه لحظه هنگ کنه، فکر پاهاش که بچسبه رو زمین! فکر زبونش که بند بره! فکر دستاش که بلرزه، حتا فکر حیا و خجالتش رو !!

ناراحتم، عصبانی ام! از خودم، از خودم، از خودم!! از خودخواهیم، از سرکشیم، از خودمختاریم، از حرف حرف خودم بودن! از لجبازیم! از جسارتم، از گستاخیم! از تمرد، از تمرد، از تمرد!!!!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۳
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۲)

:(:(:(:(
منم خیلی از دست خودم عصبی میشم:(
پاسخ:
گاهی اوقات هیشکی مث خود آدم باعث آشفتگیش نمیشه:((
وای دختر کمی آرومتر باش...
پاسخ:
سعی خودمو میکنم:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">