شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

آخرین نظرات

پست مسافرتی!!!!!

چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۳ ق.ظ

آقا من هر وقت میخوام این وبلاگ رو ارتقا بدم یه کاری پیش میاد و نمیشه!!!! مثلا تصمیم داشتم بعد از امتحانات یه سر و سامانی بهش بدم، سری به دوستان وبلاگی بزنم و... ولی کاری پیش اومد و مجبور شدم بیام مسافرت! خب راستش پست گذاشتن با گوشی هم خیلی سخته!!! نمیدونم شاید هم من عادت کردم به نشستن پشت سیستم و تایپ کردن!!! 

وای خدایی سر زدم به وبلاگ هاتون! اما خب نظر گذاشتن واسم سخته چون با گوشی حقیقتا حوصله نوشتن ندارم!!!!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۹
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۲)

فدای سرت که کامنت ندادی ؛ ))
پاسخ:
:)))))
۰۹ تیر ۹۵ ، ۰۹:۱۷ مهراد فروتن
موفق باشی دختر دیار فرزانگان 
:)
پاسخ:
مرسی:)))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">