شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

آخرین نظرات

عرضم به حضور مبارکتون که با وجود تعطیل بودن کلاس های دانشگاه الان بنده در سایت دانشگاه نشستم و دارم وبلاگ دوستان رو میخونم و پست میذارم !!!!

چرا اومدم دانشگاه توی این موقع از ترم؟؟؟ خب معلومه: چون دانشگاه ما کلن 18 قدم میزنه!! ینی چی؟؟ ینی اول ترم که شهریه میریزی به حسابش همه چی اوکی میشه، بعد یکی دو ماه میبینی: عه! صد هزار تومن اضافه شده!!! بعد وقتی میخوای کارت ورود به جلسه بگیری میبینی : عه! 100 هزار تومن شده 200 هزار تومن !

ینی خدایی رفتم کارت ورود به جلسه بگیرم دیدم بدهی برام زدن 280 هزار تومن !!!!!!!!! میخواستم همون موقع سر خودمو بکوبم به دیوار ! بعد تصمیم گرفتم بیام دانشگاه و سر امور مالی رو بکوبم به دیوار !!!

خلاصه هر چی گفتم بدهی برام اضافه زدید تو گوششون نرفت که نرفت که نرفت !!!!!!!!!

ینی الان با اینهمه پولی که از ما کش میرن میشه گفت منی که دارم از سایت دانشگاه وبلاگ دوستان رو میخونم و پست واسه وب خودم میذارم استفاده ی شخصی از اموال دانشگاه کردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هرکی این اعتقاد رو داره بیاد تا من سرشو بکوبم به دیوار !!!!!!!!! وااالاااا !!!!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۱
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۳)

خیلی هم کار تو حلاله. 
واقعا چجوری جیب مردم رو خالی میکننا!!!
پاسخ:
والا !:)
عادت کردن دیگه!
۰۱ خرداد ۹۵ ، ۱۳:۴۳ مهراد فروتن
هیچ جا ننوشته از سایت دانشگاه فقط باید برای اهداف علمی استفاده کرد 
سایت دانشگاه ما یه مدتی شده بود پاتوق :))))
پاسخ:
دیگه خیالم راحت شد:))))
280 تومن وای
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">