شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

آخرین نظرات

به لطافت باران !

پنجشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۴۲ ب.ظ

این چند روز شدیدن بارون میبارید! گذشته از خسارت های به بار اومده و اخبار تلخی که بهمون میرسه باید بگم این بارون وحشی و تند بازم لطافت خاص خودش رو داره!

روز سه شنبه توی دانشگاه به شددددددددت هرچه تمام تر بارون میبارید، من و سمیرا و " ز " جرات نمیکردیم از دانشکده خارج بشیم ینی تا از دانشکده ی خودمون رفتیم تا سایت توی دانشکده فنی به حدددی خیس شدیم که از چادرامون آب میچکید!! از سایت که برگشتیم بازم شدید بارون میبارید، سمیرا گفت : من که نمیام زیر بارون!!! اصن میمونم همینجا تا بارون بند بیاد!! بعد من مث این خل و چلا !! رفتم موندم زیر بارون و با " ز " گفتم: یه عکسی از من بنداز!!!!!!!!! هرچی میگفتن بیا الان خیس میشی! مریض میشی! اصصصصصلن گوشم بدهکار نبود که نبود که نبود!!! دوتا دستامو گرفته بودم زیر بارون، قطرات بارون میریخت توی دستام و کیییییییییییییف میکردم!!!! چندتا پسر بدو بدو در حالی که کت هاشون رو انداخته بودن روی سرشون از کنارم رد شدن، بعد یکیشون چنان با تعجب به من نگا میکرد یه لحظه فکر کردم شاخ دارم!!!!!! یا شاید دم دراوردم خودم خبر ندارم!!! سمیرا هم هی چشم غره میرفت که آبرومون رو بردی بیا دیگه !!!!!!!!! ولی من بازم گوشم بدهکار نبود و رفتم سراغ گل های داخل محوظه و کییییییییف میکردم از اینکه بارون میریزه روشون!!

بعد از اینکه بارون بند اومد این عکسا رو هم گرفتم !!!!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۶
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۱)

خوش بحالتون بخاطر این بارون :)))
پاسخ:
حالا صرف نظر از خسارت های زیادی که توی استان ما به بار اومده ولی واقعن یه نعمت الهی هست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">