شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

من از دریا یاد گرفتم غرقش کنم هر کسی را که از حدش گذشت...

شکارچی تنها

خیال خام پلنگ من به سوی ماه جهیدن بود
و ماه را ز بلندایش به روی خاک کشیدن بود
پلنگ من ـ دل مغرورم ـ پرید و پنجه به خالی زد
و ماه ـ عشق ِ بلند ِ من ـ ورای دست رسیدن بود.
دختری از دیار فرزانگان
دانشجوی کارشناسی حقوق، دانشگاه آیت الله بروجردی.
تمام مطالب این وبلاگ متعلق به نویسنده است و کپی فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

آخرین نظرات

علت نبودنم!!

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۲۵ ب.ظ

سلام دوستان

من چند روزی مسافرت بودم و نت در دسترسم نبود! معذرت میخوام اگه اومدید و نبودم یا پست گذاشتید و سر نزدم!

رفته بودم اول خونه ی داداشم و بعدم از اونجا پیش به سوی خونه ی خواهرم!!!

وای!! علی خاله, قلب خاله, نفس خاله خیلی لاغر شده بود!!! به من میگه نانا !!!!

بعد با رادوین (برادر زاده م که چند پست پایین تر عکسش رو گذاشتم) دعوا میکردن اصن یه وضی!! علی که بزرگتره میزد!! رادوین هم که زورش نمیرسید چنگ میکرد تو موهای علی و با تمام قدرت میکشید!!! اصن ما چند نفر شده بودیم میانجیگر این دو نفر!!!

بچه گی هم عالمی واسه خودش!!!

من اینقدر که خونه ی خواهرم راحتم خونه ی هیچ کس دیگه راحت نیستم!! اصن با خونه ی خودمون فرقی برام نداره!! شما هم اینجوری هستید؟؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۱
دختری از دیار فرزانگان

نظرات  (۲)

:))))
ایشالله که خوش گذشته باشه:دی

تجربه نکردم تجربه کنم میام میگم بهت:دی
پاسخ:
آره خیلی خوش گذشت مخصوصا خونه خواهرم:))
حتمن بیا بگو:))))
خونه خواهر ندارم :دی  تجربه نکردم
پاسخ:
:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">